Friday, July 2, 2010

Goodbye Moldova! Hello Italy!

Peste aproximativ 14 ore am sa zbor în avion îndreptîndu-mă spre destinaţia Roma, Fiumicino Airport. Tot anul aşteptam clipa să revad Italia, însă acum am o anumită stare de melancolie. A trecut o treime din vacanţă şi tocmai ultimele săptămîni din ea au fost cele mai interesante, însă probabil mă aşteaptă ceva nou şi tot foarte interesant. Ahh, păcat că Italia nu a trecut mai departe în CM, aş vrea să văd fanii italieni. Schimbarea este o etapă în viaţă de care nu vom putea scăpa niciodată, aşa că acum în viaţa mea se va schimba anturajul, clima, oamenii vorbind altă limbă, alte tradiţii, totul diferit... Mîine mă aşteaptă o zi complicată :D timp de o zi am să parcurg distanţe relativ mari în 3 tipuri diferite de transport. Din Moldova spre Roma în avion, din Roma spre Roma Termini în taxi (ah, pe drumurile alea atît de ideale în comparaţie cu ale noastre), şi timp de 5 ore din Roma Termini spre Tocul :D Italiei , spre  o provincie drăguţă . O să-mi fie dor de voi... :D dar nu pe mult timp scăpaţi de mine hehehee, only 7 weeks. Aşa căăăă.. mă duc să cuceresc noi altitudini... şi să îmi alimentez forţele în apele Adriaticii:D ( una din cele mai sărate mări, apropo), de blog n-am să uit..:D deja mă gîndesc despre ce ar fi următorul articol. Succesee tuturor şi odihnă plăcută!!! Goodbye Sweet Country, my Sweet Moldova!!! <3 Girls, aveţi grijă de voi.. XO XO



No comments:

Post a Comment